Zoner GIF Animator
 
█▓▒TIKA DOWNLOAD▒▓█
جمعه 19 فروردين 1390برچسب:, :: 7:43 ::  نويسنده : محمد جواد نعمتی

نرم افزاری کم حجم که با توجه ب هحجم کم آن قادر به ساخت تصاویر متحرک یا GID می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای که فقط تصاویر مورد نظرتان را وارد می کنید و خروجی می گیرید و تمام است.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را از تیکا دانلود ، دانلود کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم از تیکا دانلود

حجم: 5MB

پسورد: tikadownload

منبع: تیکا دانلود


نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت16:00---4 ارديبهشت 1390
سلام عجب وبلاگ تیتیش مامانی در پیتی داری به سایت منم سر بزن اومدم تو وبلاگت حالم بد شد
http://www.baranmovie.tk


Punisher
ساعت16:35---21 فروردين 1390
ایول داداش دمت گرم وبلاگ پر محتوایی داری راستی اطلاعات خوبی در مورد هک داری کارت بیسته وبلاگم عالیـــــــه مثل خودت

منصور
ساعت12:53---21 فروردين 1390
سلام دمتون گرم وبلاگ بیستی دارید،من نظر دادم تا بگم شما که اینقدر برای این وبلاگ زحمت میکشید چرا باید بازدید روزانتوم اینقدر کم باشه؟ من هم مثل شما بودم اما الان دیگه با این روشی که یاد گرفتم بازدید روزانم بیش از 200تا در روز شده.

چون واقعا از وبلاگتون خوشم اومده می خوام این روش رو بهتون یاد بدم(فقط تورو خدا به کسی یادش ندید)

این روش از طریق ایمیل خصوصیتون که در قسمت تنظیمات وبلاگتون نوشتید انجام میشه((چه طوری؟))وارد لینک زیر بشید

blogfa2.110mb.com

، حالا اون ایمیل خصوصی و رمز عبورش و وارد کنید(دقیقا مثل وقتی که میخواید ایمیلتون رو باز کنید)و وارد ایمیل بشید.این روش بیشتر مخصوص بلاگفا و میهن بلاگه اما روی سیستم های لوکس بلاگ هم به خوبی کار میکنه (چون خودم امتحان کردم) اگر روزانه یک باراین کار رو انجام بدید هر روز بیش از 200 تا بازدید واقعی از طریق ایمیلتون وارد وبلاگتون میشه

یادتون باشه که حتما امتحان کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید ،اگه خدایی نکرده موفق نشدید از طریق ایمیلم بهم خبر بدید(اما احتمالش کمه که موفق نشید)

به امید موفقیت روزافسون شما


پاسخ: آقای منصور من خودم چند نفر رو با این روش هک کردم و کسان آماتور مثل شما رو آموزش می دم . لطفا سرتون تو لاک خودتون باشه و کار حودتونو بکنید. مگر نه بدجور هکت می کنم


d
ساعت19:40---20 فروردين 1390
دمت گرم داداش خیلی حال دادی

مصطفی
ساعت15:21---20 فروردين 1390
با سلام خدمت شما
شرمنده من میخواستم وب شما رو لینک کنم ولی به خاطر اینکه بلگفا لوکس بلاگ رو تبلیغاتی می دونه نمیشه وب شما رو لینک کنم حالا اگه دوست داشتی لینک ما رو پاک کن یا بزار بونه
راستی با این برنامه حال کردمZoner GIF Animatorدستت درد نکنه خیلی دنبالش بودم


d
ساعت9:12---20 فروردين 1390
داداش فیلترشکنی که برام فرستادی دانلود نشد
میشه اونو تو یه سایت دیگه آپلودش کنی


d
ساعت9:08---20 فروردين 1390
عالی مثل همیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان TIKA DOWNLOAD و آدرس tikadownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 808
بازدید کل : 303301
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1